PROGRAM

Her kan du se en oversigt over vores program og de mange forskellige hold, vi tilbyder hos CrossFit AROS.
Tilmeld dig det ønskede hold eller kom til Open Gym.
Vi har Open Gym alle dage fra kl. 05.00-23.00. God træning!

WOD

WOD står for ”Workout of the Day” og er den CrossFit workout, som er aktuel for alle WODs den pågældende dag. Hver dag sammensættes en ny WOD, så der derved sikres variation i træningen. WOD er for alle medlemmer, nye som gamle. Alle vil blive presset, men der er stor fokus på tilpasning af øvelserne til den enkeltes niveau.

CrossFit Teens

For børn og unge fra 12-16 år. CrossFit Teens er crossfit, som minder meget om de alm. WOD hold. Der vil dog være mere fokus på tekniktræning og dygtiggørelse. Derudover er det vigtigt for os, at træningen er rigtig sjov.

CrossFit Kids

For børn fra 6-12 år. CrossFit Kids er crossfit i form af leg, funktionelle øvelser, motoriske øvelser, sjov og ballade. Vi laver en træning, som forbereder børnene på hverdagens udfordringer samt fører dem igennem en udvikling til en sund og aktiv livsstil.

Endurance

Vores Endurance hold er for dig, der vil fokuserer deres udholdenhed , i form af korte intense intervaller eller længere men knap så intense træninger. Holdene er inspireret af Crossfit, og foregår ofte med en lettere vægtbelastning samt en eller flere cardiomaskiner.

Mobility

Ønsker du at forbedre din mobilitet for at forbedre præstationer i CrossFit? Uanset om du kæmper med gymnastik eller løft, kan du deltage i vores mobilitetsklasser for at forbedre dit bevægelsesområde for at bevæge dig bedre og reducere risikoen for skader.

Gymnastics

Ønsker du at lære at stå komfortabelt på hænder? Eller ønsker du at få din første pull-up, toes to bar eller muscle up? Så er dette hold lige for dig! Her arbejder vi med skills i både baren, ringene og på hovedet. Holdet er for at lære, forbedre, og blive mere effektiv i gymnastic skills.

Weightlifting

Vi ved hvor tekniske og svære de to oplympiske løft kan være. Så dette er din chance for at dygtiggøre dit snatch og clean and jerk. Under Weightlifting holdene fokuserer vi på at skabe et ordenligt teknisk fundament, samt at opbygge mere styrke gennem powerlifts som f.eks. squats, pres og andre accessory øvelser.